Την επέκταση της ηλεκτρονικής επιτήρησης σε όλο το μήκος της βόρειας συνοριογραμμής της χώρας προανήγγειλε από τη Φλώρινα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, παρουσιάζοντας το πλαίσιο των παρεμβάσεων που δρομολογούνται για την ενίσχυση της φύλαξης των συνόρων και της επιχειρησιακής ετοιμότητας των αρμόδιων υπηρεσιών.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που παρουσιάστηκε, η ανάπτυξη των συστημάτων επιτήρησης θα καλύψει το σύνολο της βόρειας μεθορίου, με στόχο την ενίσχυση της επιτήρησης σε κρίσιμες περιοχές και τη βελτίωση της άμεσης ανταπόκρισης των αρχών όπου αυτό απαιτείται. Η παρέμβαση εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλέγμα μέτρων που αφορά τόσο την προστασία των συνόρων όσο και την αναβάθμιση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως διαβάζουμε στο newsbomb.gr.
Κατά την παρουσία του στη Φλώρινα, ο κ. Χρυσοχοΐδης συμμετείχε σε υπηρεσιακή σύσκεψη με στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. και εκπροσώπους των τοπικών αρχών, με αντικείμενο την εικόνα ασφάλειας στη Δυτική Μακεδονία, τις ανάγκες αστυνόμευσης και τον συντονισμό των παρεμβάσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη στην περιοχή.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν, παράλληλα, ζητήματα που σχετίζονται με την καθημερινή αστυνόμευση, την οδική ασφάλεια, την πρόληψη της παραβατικότητας και την ενίσχυση της κοινωνικής αστυνόμευσης. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις δομές που λειτουργούν για την αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας, αλλά και στις υπηρεσίες που χειρίζονται υποθέσεις παραβατικότητας ανηλίκων, τομείς στους οποίους δίνεται αυξημένο βάρος το τελευταίο διάστημα.
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη έδωσε έμφαση στην ανάγκη διαρκούς ενίσχυσης του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, σημειώνοντας ότι η αξιοποίηση της τεχνολογίας αποτελεί βασικό εργαλείο για την πιο αποτελεσματική θωράκιση των συνόρων και τη συνολική αναβάθμιση της αστυνομικής παρουσίας στις παραμεθόριες περιοχές.



































































