Την τελευταία εβδομάδα σημειώθηκαν 39 θάνατοι εξαιτίας του κορονοϊού στη χώρα μας, ενώ υπήρξε και αύξηση στις εισαγωγές. Στους 25 ανήλθαν οι διασωληνωμένοι, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΟΔΥ την Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, το στοιχείο της καταγραφής 5 μολύνσεων της νέας υπο-παραλλαγής του στελέχους Όμικρον, ΒΑ.2.86 (Pirola), όπως αναφέρει το newsit.
Η ενημέρωση του ΕΟΔΥ για την πορεία εξέλιξης του κορονοϊού στην Ελλάδα αφορά στο διάστημα 11 – 17 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει όλες τις ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, καταγράφηκαν 39 νεκροί, 25 ασθενείς νοσηλεύονται σε ΜΕΘ λόγω του κορονοϊού.




































































