Το θερμόμετρο στις σχέσεις κάποιων βουλευτών της περιφέρειας με το Μέγαρο Μαξίμου έχει ανέβει επικίνδυνα τα τελευταία εικοσιτετράωρα. Άνθρωποι που πιστεύουν ότι η επιρροή τους στις τοπικές κοινωνίες παραμένει ακλόνητη, έχουν ξεκινήσει ένα ασφυκτικό πρέσινγκ σε Μαξίμου και Πειραιώς. Ο στόχος; Να μπει ένα μεγαλοπρεπές «μπλόκο» σε νέα και άφθαρτα πρόσωπα που ακούγεται ότι θα μπουν σφήνα στα ψηφοδέλτια. Ο φόβος της απώλειας των σταυρών και της επιστροφής στο… σπίτι τους είναι προφανής. Ωστόσο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ήδη ενημερωθεί για τις πιέσεις και, όπως μαθαίνω, η απόφασή του για ριζική ανανέωση είναι ειλημμένη και δεν αλλάζει με τίποτα.



































































