Μεγάλη ένταση επικράτησε στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωταγωνιστές τον Σωκράτη Φάμελλο, τον Νίκο Παππά και τον Παύλο Πολάκη, στο φόντο της συζήτησης για τη στρατηγική του κόμματος και τη στάση απέναντι στην Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη.
Ο Παύλος Πολάκης αποχώρησε από τη συνεδρίαση και προανήγγειλε την κατάθεση υπογραφών, προκειμένου να συγκληθεί εκ νέου η Κεντρική Επιτροπή του κόμματος.
Πολάκης: «Επιβεβαιώθηκε το στρατηγικό αδιέξοδο»
Σε δηλώσεις του μετά την αποχώρησή του, ο Παύλος Πολάκης άσκησε σκληρή κριτική στη γραμμή που ακολουθεί η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας λόγο για «στρατηγικό αδιέξοδο». «Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε το στρατηγικό αδιέξοδο της πολιτικής που ακολουθεί αυτή τη στιγμή, με βάση την απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σε σχέση με την προοδευτική ανασύνθεση του χώρου και την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ», ανέφερε.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι η μόνη λύση είναι να συνεδριάσει ξανά η Κεντρική Επιτροπή και να αλλάξει η προηγούμενη απόφασή της. «Δεν υπάρχει καμία άλλη λύση για τον χώρο», είπε χαρακτηριστικά.
Το ερώτημα προς Φάμελλο
Ο Παύλος Πολάκης έθεσε και ζήτημα επικοινωνίας του Σωκράτη Φάμελλου με τον Αλέξη Τσίπρα, ζητώντας να ξεκαθαριστεί ποια είναι η πραγματική στάση του πρώην πρωθυπουργού απέναντι σε ενδεχόμενη συνεργασία. Όπως είπε, απευθύνθηκε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ λέγοντάς του: «Μίλησες επισήμως με τον Αλέξη τον Τσίπρα να σου επιβεβαιώσει ότι ή δεν συνεργάζεται ή ότι συνεργάζεται;».
Σύμφωνα με τον κ. Πολάκη, δεν μπορεί να παρατείνεται η σημερινή κατάσταση, την οποία περιέγραψε ως «απαξίωση, αυτοεξευτελισμό και διάλυση».



































































